Ciele kvality
Ciele kvality „PENZIÓNU“, Zariadenia sociálnych služieb Topoľčany vychádzajú z komponentov politiky kvality zariadenia, ktoré konkretizujú. Sú rozdelené na štyri oblasti: manažment, klienti, zamestnanci a komunikácia s externým prostredím, prípadne marketing. Ciele pre oblasť manažmentu
Zodpovednosť: riaditeľ, manažér kvality Termín: do 31. 12. 2019
Zodpovednosť: riaditeľ, manažér kvality Termín: do 31. 12. 2020 Ciele orientované na klienta
Zodpovednosť: riaditeľ, vlastníci procesov Termín: do 31. 12. 2019
Zodpovednosť: vedúce oddelení, vlastníci procesov Termín: priebežne, úloha trvalá Ciele orientované na zamestnancov
Zodpovednosť: personalista, vedúce oddelení Termín: 31. 12. 2020
Zodpovednosť: riaditeľ, personalista Termín: priebežne, úloha trvalá Ciele pre oblasť marketingu
Zodpovednosť: riaditeľ, vlastník procesu informačnej stratégie Termín: do 31. 12. 2019
|